műsornaptár
Korábbi előadásaink
Szociopoly 2.0
Van egy párhuzamos valóság tőlünk karnyújtásnyira. Itt van a szomszédban, mégis mintha egy másik bolygón lennénk. Ez az előadás egy szimulátor. Aki beleül, azt elvisszük a falusi mélyszegénység világába. Játsszuk le társasjátékként, oké? Élj túl egy hónapot, próbálj meg kijönni a segélyekből, lássuk, neked sikerülne-e? Persze ez csak egy játék. Aludj jól, szép álmokat!
Őket is hazavárták
Naponta olvassuk a híreket, látjuk a felvételeket a híradóban, nézzük a képeket a facebookon, halljuk a sztorikat az ismerőseinktől és jómagunk is jelentős eséllyel szemtanúi vagy részesei lehetünk a baleseteknek…
Prés
A saját élményű színházi nevelési előadás különlegessége, hogy a jelenetekben látott problémákról, bizonyos részeken a nézők a színészekkel közösen gondolkodhatnak. Az interaktív részekhez drámapedagógiai formákat alkalmazunk, melyek nem válnak el az előadás történetétől, így a résztvevők gondolatai részét képzik a cselekménynek.
BRONTË-K – LÁPI IDILL
Felolvasó színházi idill egy felvonásban
“A Brontë-nővérekről (és apjukról) a drámaíró páros, Győrei Zsolt és Schlachtovszky Csaba írt csodás egyfelvonásost Brontë-k – lápi idill címmel, ahol a lányokról kiderül, hogy nem is lányok, hanem három szakállas férfiről van szó, akiket apjuk, a jóságosnak mutatkozó Patrick nevel az angol lápvidéken, és aki alig tudja tomboló ágyékát féken tartani harmatos ‘leánykái’ láttán. A lányok folyamatosan hímezgetik szemfedőjüket. Emily Táncsiccsal levelezik a szenvedés fontosságáról.”
Saller
Úton, útfélen az erőszakba botlunk: Kisgyerekét szitokszavakkal illető anyukát, összevert hajléktalanokat, szélsőséges politikai ideákat hirdető elkeseredett és becsapott emberekbe. Emberekbe, akik nem gondolják végig: ereje van a szavaknak!
Az ablak
Az Ablak központi témája a 18. életév betöltése és a középiskola befejezése után a felnőtt-életbe kilépő fiatalok „kapunyitási pánikja”. A kortárs nyelven megszólaló bábos játékhoz színházi nevelési foglalkozás is kapcsolódik, amelyben a játszó bábszínészek és drámatanárok az érintett korosztályhoz tartozó nézőkkel együtt teszik fel s próbálják megválaszolni az előadás, a játék által felvetett, a jelenlévőket közvetlenül is érintő kérdéseket.